بلاگ

سه شنبه, 29 خرداد 1397 13:25

معرفی ارز ICON

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)

 در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز ICON داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب توضیحاتی درباره ی خرید ارز ICON در بازار های اصلی و آینده ی ارز ICON داده خواهد شد.

ICON می خواهد با “ساختن یکی از بزرگترین شبکه های غیر متمرکز در جهان” “Hyperconnect the World” را ایجاد کند.

برای انجام این کار، تیم ICON یک پلت فرم عظیم ایجاد می کند که اجازه می دهد بلوک های مختلف را با یکدیگر از طریق قراردادهای هوشمندانه ارتباط برقرار کنند. موجود در داخل چه توسعه دهندگان با نام ICON جمهوری ها، جوامع با یکدیگر با استفاده از تکنولوژی loopchain ICON ارتباط برقرار می کنند.

برنامه نهایی ICON برای ارائه یک پلت فرم است که بازیکنان مالی، امنیتی، بیمه، مراقبت های بهداشتی، آموزش و تجارت و فراتر از آن می توانند در یک شبکه همکاری و همکاری کنند.

ICON در حال توسعه در دو سال گذشته بوده و این شرکت توسط گروه مالی دالی، یک شرکت Fintech کره ای با ارزش 4 میلیارد دلار که متعلق به کوئینون ارزانی کره ای است.

چگونه کار می کند :
ICON با استفاده از پلت فرم loopchain خود، اکوسیستم جوامع بلوچین را از طریق ICON متصل می کند. همانطور که از نام این نام بر می آید، جمهوری ICON به عنوان رئیس حاکم برای یک فدراسیون از بدنه مستقل blockchain عمل می کند. بنابراین جمهوری آیکن را به عنوان ایالات متحده با هر جامعه ICON نمایندگی از دولت تصویر کنید.

نحوه خرید آیکون در بازار های اصلی 

در حال حاضر کوین ICON در اکسچنج های مختلفی لیست شده از جمله Binance و Huobi که بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده اند و راه امن خرید در این صرافی ها وجود دارد .

آینده ارز آیکون ICX 

 

در حاضر در حدود قیمت 5 دلار معامله میشه در اکسچنج ها این ارز ، تیم ارز کده با برسی زیر ساخت ها و برنامه های این استارت آپ به نتیجه رسیده که ارزش سرمایه گذاری در این ارز بسیار به موقع می باشد و دارای میزان رشد بسیار عالی هست که با تحقیق و برسی خودتون می توانید ، سرمایه گذاری کنید در این ارز.

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 10:10
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Zcash معرفی ارز OmiseGO »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید