بلاگ

سه شنبه, 29 خرداد 1397 14:05

معرفی ارز Bytecoin

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز Bytecoin داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب درباره ی پیوستن به شبکه ی ارز Bytecoin و تراکنش ها در ارز Bytecoin توضیحاتی داده خواهد شد.

بایت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز سورس باز است. هر کسی که علاقه مند باشد می تواند به شبکه بایت کوین بپیوندد و در توسعه ارز شرکت کند.بایت کوین علاوه بر اینترنت، یک ارز بین المللی محسوب می شود و می تواند در تمام دنیا مورد استفاده قرارگیرد.این شبکه می تواند تراکنش ها را خیلی سریع و بدون هزینه در سراسر دنیا انجام دهد. به منظور تشخیص شبکه بایت کوین از ارز بایت کوین، ارز بایت کوین را BCN می نامند. در حال حاضر در هر دو دقیقه ۶۵ هزار BCN تولید می شود.

پیوستن به شبکه بایت کوین

بایت کوین یک ارز دیجیتال سورس باز است. بنابراین، هر فردی می تواند به کاربر این ارز تبدیل شود و به طور داوطلبانه در عملیات شبکه شرکت کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار خاصی را که یک کیف پول برای شما ایجاد می کند دانلود کنید. با کمک این نرم افزار می توانید پول خود را به دیگر کاربران ارسال کنید و از آنها پول دریافت کنید.الگوریتم های بایت کوین کاملا ناشناس و با امنیت بالا تراکنش ها را انجام می دهند .شما می توانید با در اختیار قراردادن رایانه خود در شبکه فعالیت کنید..دو راه برای به دست آوردن بایت کوین وجود دارد. شما می توانید با رایانه خود (نسبت به سخت افزار) در تعمیرونگهداری شبکه شرکت کنید و پاداش آن را دریافت کنید یا BCN را مستقیما از صرافی ها خریداری نمایید.

تراکنش ها در بایت کوین

تراکنش های مالی سنتی بین مردم از طریق واسطه، یک بانک یا موسسه مالی انجام می شود. تراکنش ها توسط یه عامل که وظیفه راه اندازی سیتم را داشته است ضمانت می شود.
اما تراکنش ها بین کاربران بایت کوین از طریق اینترنت انجام می شود. حریم خصوصی تراکنش توسط الگوریتم های رمزنگاری ایمن ضمانت می شود که بدین ترتیب هیچ کس نمی تواند شناسایی کند که مقدار پول چقدر بوده یا چه کسی پول را فرستاده است.پردازش تراکنش های بایت کوین توسط کل شبکه کاربران انجام می شود، با این حال هیچ فردی حتی توسعه دهندگان به جزئیات تراکنش دسترسی ندارد. همه انتقالها کاملا ناشناس هستند.پردازش تراکنش ها نیاز به مقدار قابل توجهی از منابع محاسباتی دارد. کسانی که به شبکه متصل می شوند ممکن است وقت خود را برای پردازش تراکنش اختصاص دهند و به عنوان پاداش BNC دریافت می کنند که اصطلاحا به آن استخراج می گویند.

 

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 10:05
محتوای بیشتر در این بخش: « ریپل چیست؟ لایت کوین چیست؟ »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید