بلاگ

پنج شنبه, 31 خرداد 1397 16:24

معرفی ارز BitShares

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)

در این مطلب درباره ی ارز BitShares توضیحاتی داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب درباره ی چگونگی کارکرد ارز BitShares توضیحاتی ارائه داده شده است.

BitShares (بیت شیرز) یک ارز دیجیتال و یک پلتفرم Fintech است. بیت شیرز با سرعت و امنیت زیاد ده ها هزار تراکنش را در ثانیه و به صورت ناشناس و غیرمتمرکز انجام می دهد. بیت شیرز تقریبا شبیه به بیت کوین عمل می کند اما تفاوت هایی در این دو وجود دارد. مثلا بلاک چین بیت کوین تراکنش ها را ذخیره می کند و بلاک چین بیت شیرز قرارداد های هوشمند را ذخیره می کند.

بیت شیرز چگونه کار می کند؟

بیت شیرز یک شرکت نرم افزاری قدرتمند به نام DAC یا شرکت های مستقل غیر متمرکز دارد. DAC ها شرکت های بدون کارمند هستند که توسط برنامه های کامپیوتری اجرا می شوند که صرفا برای اجرای یک طرح تجاری است که رمز گذاری شده است. بیت شیرز اجازه می دهد که اشخاص ثالث از سیستم خود برای راه اندازی این DAC ها به صورت رایگان استفاده کنند و به عبارتی دیگر در تعدادی از DAC ها کار می کنند. توکن های بیت شیرز را می توان از طریق نرم افزار های بیت شیرز نسبت به سخت افزارهای مختلف استخراج کرد و یا از طریق صرافی خریداری شوند.

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 09:07
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Steem معرفی ارز Verge »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید