بلاگ

چهارشنبه, 06 تیر 1397 14:55

معرفی ارز Dogecoin

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

 ارز Dogecoin 

در ادامه ی مطلب توضیحاتی درباره ی ارز Dogecoin داده خواهد شد.

 دوج کوین یک ارز دیجیتالی غیر‌متمرکز و بسیار امن است. دوج کوین، یک ارز رمز‌نگاری شده است که بیشتر بخش‌های خصوصی از آن استفاده می‌‌کنند. از این ارز مجازی در فروشگاه‌های آنلاین هم استفاده شده است. آن چیزی که این ارز رمز‌نگاری شده را از سایر ارز‌ها جدا می‌کند اهداف اجتماعی آن است. وب سایت‌های Reddit و Twitter از این ارز مجازی استفاده می‌کنند. حضور رسانه‌ای دوج کوین باعث شهرت این ارز مجازی شده است.

ارزش کل بازار دوج کوین ۲۸۷ میلیون دلار است. معامله‌ی این ارز مجازی با قیمت ۰/۰۰۲ دلار از تاریخ پنج دسامبر ۲۰۱۷ شروع شده است. دوج کوین بین ده ارز رمزنگاری شده‌ برتر قرار دارد. قیمت سهام آن پایین است و ارزش بازار آن ثابت است. تقریبا مشخص است چه مقدار دوج کوین در هر روز معامله می‌شود. این مزیت به ویژگی‌های اجتماعی دوج کوین نسبت داده شده است.. مهم‌تر از آن در معاملات خصوصی و فروشگاه‌های آنلاین هم استفاده از این ارز مجازی کاربرد فراوانی دارد. حتی شما می‌توانید به کمک دوج کوین، بیت کوین هم بخرید. این ارز مجازی به کاربران شبکه‌های اجتماعی که مطالب جذاب و سرگرم‌کننده می‌گذارند، به عنوان پاداش هدیه می‌شود. دوج کوین بسیار کاربر پسند است. شما می‌توانید یک eWallet تهیه و آن را از طریق دوج کوین راه‌اندازی کنید. این کیف پول‌ دیجیتالی در هر زمان و به راحتی از طریق رایانه‌، گوشی‌های هوشمند و سایر وسایل ارتباطی قابل حمل در دسترس است. دوج کوین با تغییراتی روی آلت کوین و روی پلتفرم بیت کوین ساخته و در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است. این ارز مجازی توسط یک برنامه‌نویس به نام بیلی مارکوس و متخصص بازاریابی جکسون پالمر تهیه شده است.

مونرو چیست

این دو پیشرفت سریعی در این زمینه داشتند. آنها از محبوبیت شبکه‌های اجتماعی برای توسعه این ارز مجازی استفاده کرده‌اند. این ارز به عنوان یک ارز سرگرمی وارد بازار شد. بیلی مارکوس آن را به یاد سگ نژاد شیبا اینو ژاپنی دوژ‌کوین یا دوج کوین گذاشت. از این ارز مجازی همیشه به عنوان راهی برای پرداخت در رویداد‌های خیریه استفاده شده است. همین مسئله باعث توجه عموم به سمت این ارز شده است. معاملات از طریق این ارز مجازی به راحتی انجام می‌شود. همچنین به دلیل ضعیف بودن ارزش آن در بازار، میلیون‌ها نفر از آن برای اهداف خیریه و اجتماعی استفاده می‌کنند. از این دیدگاه، دوج کوین یک ارز مجازی منحصر به فرد است و موقعیت بسیار خوبی در بازار به دست آورده است. به نظر شما این ارز مجازی علاوه بر محبوبیت اجتماعی، می‌تواند از نظر اقتصادی هم در بازار ارز‌های رمز‌نگاری شده هم به موفقیت‌های چشمگیری برسد؟

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 08:54
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Waves معرفی ارز Nano »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید