بلاگ

چهارشنبه, 06 تیر 1397 15:10

معرفی ارز Waves

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

ارز Waves

ویوز یک پلتفرم سورس باز است که برای سهولت استفاده وامنیت کاربران طراحی شده است. هر کسی می تواند از اززهای ویوز برای تجارت و خرید و فروش استفاده کند. این پلتفرم کاملا غیر متمرکز، روشن و قابل حسابرسی است.

ویوز در حال ایجاد یک اکوسیستم جامع بلاکچین است که تمام ویژگیهای لازم برای ساخت و گسترش کسب و کار ها را فراهم می کند . همچنین این پلتفرم در حال حاضر تعدادی از ابزارها و خدمات قدرتمند را ایجاد کرده است که کارهای کاربردی کاربران را را آسانتر می کند. دسترسی راحت همراه با رابط کاربری ساده و روان باعث شده است که همه بتوانند از ویوز استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت های این پلتفرم، انجام تراکنش ها در زمان کمتر از ۱ دقیقه و با کارمز خیلی خیلی کم (حدود ۰٫۰۰۱ Wawes) است. در حال حاضر این پلتفرم توانایی انجام حدود ۱۰۰۰ تراکنش را در ثانیه را دارد.

 براساس سایت ویوز، این پلتفرم برای سه گروه از افراد مناسب است و امکانات ویژه‌ای در اختیار هر دسته قرار می‌دهد:

• توسعه‌دهندگان: وجود ویژگی‌های نظیر ظرفیت پذیرش بالای شبکه، تأخیر زمانی کم و کارمزد‌های پایین تراکنش

• تریدرها: امکان ذخیره امن دارایی در کلاینت سبک‌ و در عین حال مبادله‌ سریع آن‌ها در صرافی‌های غیرمتمرکز تعبیه شده

•سازمان‌ها: امکان ارائه توکن بلاک چین مخصوص برای آغاز یک کسب‌وکار از تأمین مالی جمعی گرفته تا رای‌گیری و برنامه‌های وفاداری مشتریان

قابلیت‌های ویوز

توکن‌های جدیدی که در پلتفرم ویوز ساخته و منتقل می‌شود، در تراکنش‌های بلاک چین خلاصه می‌شوند؛ با این تفاوت اساسی که در صورت استفاده از یک پروتکل معمولی بلاک چین مانند بیت کوین، اعضای شبکه نیاز دارند تا با هر نوع تراکنش جدیدی که به شبکه اضافه می‌شود، کلاینت خود را به روز کنند. این به روز‌رسانی که آن را تحت عنوان هاردفورک‌ می‌شناسیم، منجر به اختلاف نظر و بروی مشکلات متعددی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، نوع خاصی از تراکنش‌ها به نام پلاگین‌ها (plug-ins) به کار می‌رود. پلاگین‌ها بر روی هسته نرم‌افزار ساخته شده‌اند؛ یعنی کاربران برای استفاده از تراکنش‌ خاصی تنها باید پلاگین آن را نصب کنند.
توکن‌های کاربرد سفارشی (CAT)

تمرکز اصلی پلتفرم بر روی ایجاد و انتقال توکن‌های سفارشی است. ساخت توکن در پلتفرم حتی از طریق کلاینت نسخه وب، آندروید و آی‌اواس نیز ممکن است. توکن‌های ساخته شده بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای قابل خرید و فروش، مبادله و انتقال است.

قابلیت سفارش سازی کوین‌های ساخته شده تا حد زیادی وجود دارد. شاید به اندازه پلتفرم‌های دیگر مانند اتریوم قابلیت‌ها و کارآمدی بالایی در ویوز وجود نداشته باشد، اما ساده‌ بودن و عدم نیاز به داشتن هرگونه دانش برنامه‌نویسی آن را منحصربفرد کرده است.

این ساده بودن خارق‌العاده، ویوز را به گزینه مناسبی برای تأمین مالی جمعی، ICOهای ساده و برنامه‌های وفاداری مشتری تبدیل کرده است.

از طرفی برای ساخت هر توکن سفارشی تنها به ۱ ویوز (WAVES) که در حال حاضر نزدیک به ۲.۷ دلار است، نیاز دارید.

شایان ذکر است که تعداد توکن‌های سفارشی از ۷ هزار عدد در دسامبر ۲۰۱۷ به نزدیک ۲۳ هزار عدد تاکنون رسیده است.

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 08:52
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Golem معرفی ارز Dogecoin »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید