چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, 23 خرداد 1397 15:08

معرفی ارز TRON

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ارز TRON داده خواهد شد. در ادامه ی این مطلب درباره ی ویژگی های این ارز و نکات مهم این ارز توضیحاتی داده خواهد شد.

ترون یک پروتکل غیر متمرکز در بستر بلاکچین است که هدفش ایجاد برنامه های سرگرمی-تفریحی در سرتاسر دنیا می باشد. این کار با حافظه ای ( storage ) که برای تکنولوژی و بلاکچین ارائه شده میسر خواهد شد. با استفاده از پروتکل ترون، کاربران می توانند اطلاعاتی را که می خواهند پخش یا ذخیره کنند.

این مدل از کارکرد امکانات subscription ( عضوگیری ) و pushing content ( یک مدل اشتراک گذاری ) را برای پخش کردن و چرخش دارایی های دیجتال، در اختیار کاربر می گذارد.

اولین مدل اپلیکیشن ترون Peiwo App می باشد که بیش از 10 میلیون کاربر دارد.

 مدیر ترون:

مدیر ترون کسی نیست جز جاستین سان که توسط Forbes Asia برای 30 under 30 list انتخاب شده بود . او بنیان گذار اپلیکیشن چت Peiwo است و یکی از نمایندگان سابق ریپل برای نصب پلتفرم ریپل در چین بود.

 ویژگی های ترون چیست؟

اول از همه اینکه یک پروتکل غیر متمرکز است که به شما امکان پخش عکس ها، ویدیو ها و …. را بدون هیچ محدودیتی، ارائه میکند.

وقتی کاربر اطلاعاتی را پخش میکند همیشه به عنوان صاحب اصلی آن به حساب می آید. گروه ترون بیشتر بر روی مردم ( کاربرانش ) حساب باز کرده پس حضور مردم برای پیشبرد اهداف ترون اهمیت بالایی دارد. به زبان ساده ترون می خواهد به مردمی که سرگرمی دیجیتالی را دوست دارند؛ خدمت کند و همه افرادی که به نوعی در ترون فعال هستند از این قضیه سود خواهند برد.

 نکات مهمی که در مورد ترون باید در نظر بگیرید:

  1. ترون بنا بر ماهیت فوق العلاده مردم محور است یعنی میزان موفقیت ترون وابستگی عمیقی به استقبال عمومی از این پروژه دارد.
  2. توتال سوپلای ( تعداد کلی توکن های ترون ) 100,000,000,000 را در نظر بگیرید که فعلا 65,748,192,476 از آن در بازار موجود است، با یک ضرب و تقسیم ساده می توانید هدف قیمتی را با واقعیت مقایسه کنید و ببینید که آیا رقمی که شما در ذهن خود از ترون متصور شده اید آیا منطقی است یا خیر ؟
  3.  مشاهده رویداد های مهم پیش رو برای ترون
  4. بنا بر مشاهداتی که گروه بازار کوین در این چند ماه داشته جاستین سان حضور پر رنگی در توئیتر داشته و رویداد هایی را اعلام کرده اما در روند نزولی قیمت تاثیری نداشته که البته این را در نظر بگیرید بیشترین ریزش قیمتی را در زمان ریزش قیمت بیت کوین داشته است.
  5. در 5 ژانویه بالاترین قیمت خود (25سنت) را تجربه کرده و از دید نمودار خوانی تاریخ تکرار میشه (البته همیشه اینگونه نیست)

نکات گفته شده نه دلالتی بر بد بودن و یا خوب بودن ترون دارد و صرفا نکاتی است که در مورد ترون از دید نویسنده مهم بوده است.

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 10:30
مدیریت

آخرین‌ها از مدیریت

موارد مرتبط