چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 28 خرداد 1397 16:14

معرفی ارز VeChain

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 4 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز VeChain داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب درباره ی تعداد سکه های موجود، تعداد سکه های کل، نام اختصاری و نام کامل ارز توضیح داده خواهد شد.

نام کامل ارز : Vechain

نام اختصاری : VEN

تعداد سکه های کل: ۸۷۳,۳۷۸,۶۳۷

تعداد سکه های موجود: ۵۲۶,۰۴۲,۷۹۸

برای اولین بار در مقاله ای در مورد اینکه چگونه شرکت های چینی از بلاک چین استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که آیا کالاها تقلبی شده یا نه، از ویچین شنیدم. بلاکچین اصلی که در این قطعه ذکر شد VeChain بود. هرچه بیشتر در مورد آنها خواندم، بیشتر تحت تاثیر قرار گرفتم. مانند ، VeChain , Neo یک تیم بزرگ و پروتکل POS دارد. و در زمان این نوشتن، VeChain حدود ۶۰۰٪ افزایش یافته است. توصیه ما مطالعه بیشتر درباره VeChain برای شناختن مشارکان چینی متعدد آنهاست.
توزیع اولیه VEN Tokens برای فروش در ICO در ۲۰۱۷ در دسترس بود. به عنوان یک واحد برای محاسبه طیف تهویه اکوسیستم کشیده شده از طریق قرارداد های هوشمند است که به توصیف و انجام همکاری بین احزاب، و همچنین فرم های خاص یک حلقه بسته را با یک رابط باز است

به گفته استن استالنکر، بنیانگذار hobe calture، ون “به معنای واقعی کلمه پایدار ترین ارز در جهان است.” بر اساس فرهنگ هاب، ون اولین بار به عنوان یک برنامه در فیس بوک در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۰۷ ظاهر شد.

در سال ۲۰۰۹، وال استریت ژورنال ارز را به عنوان دلار آمریکا مقایسه کرد و توسط کاربران مرکز توزیع برای تجارت کالاها، خدمات و دانش مورد استفاده قرار گرفت. یک کاربر توضیح داد که در Ven برای پرداختن به معرفی و سایر مزایا پرداخت شده است.

در سال ۲۰۱۰، این شرکت اعلام کرد که قراردادهای قیمت گذاری کربن به سبد وزنی اضافه شده است که ارزش ون را تعیین می کند. به گفته این شرکت، این تغییر باعث شد تا ون “اولین و تنها پولی است که به محیط زیست مرتبط است.”

در ماه آوریل سال ۲۰۱۱، توزیع کالای تجاری اولین کالای تجاری در Ven را اعلام کرد، در قرارداد تولید طلا با ارزش بیش از ۲۳۳،۰۰۰ ون در همان ماه، این کمپانی اعلام کرد اولین تجارت کالای بازرگانی جبران خسارت جبران شده در ون، بین رجیستری آمریکایی کربن (ACR)، یک رکورد کربن توسط Winrock International و Mata no Peito، یک ائتلاف زیست محیطی است که ACR و Hub Culture را به عنوان همکار معرفی می کند. در سپتامبر ۲۰۱۱، هاب فرهنگ اعلام کرد که Ven در شبکه داده و ترمینال Thomson Reuters در دسترس خواهد بود.

در سال ۲۰۱۲، باشگاه فرهنگی اعلام کرد توسعه صندوق های ون، محصولات مشتقه ای مالی مبتنی بر ون، از جمله صندوق های مالی و دارایی های کوچک را اعلام کرد.

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴، ون اولین ارز دیجیتال برای شروع تجارت در بازارهای تنظیم شده فارکس در بورس LMAX بود.

طبق گفته های منتشر شده، استن استالنیک، وین را به عنوان یک ابزار جمع آوری پول برای کمپین هیلاری کلینتون در ماه مه سال ۲۰۱۵، مورد توجه قرار داد. John Podesta، رئیس کمپین، علاقه مند به این پیشنهاد شد، اما به دلیل محدودیت زمانی به اجرا گذاشته نشد.


صرافی ها و نرخ های تبدیل آنها :

LbankVEN/BTC
Binance VEN/BTC
Lbank VEN/ETH
Bithumb VEN/KRW
Binance VEN/ETH
Huobi VEN/USDT
Huobi VEN/ETH
Huobi VEN/BTC
Binance VEN/BNB
Lbank VEN/USDT
LATOKEN VEN/ETH
Gate.ioVEN/USDT
Kucoin VEN/BTC
Kucoin VEN/ETH
Liqui VEN/USDT
Liqui VEN/ETH
Liqui VEN/BTC
LATOKEN VEN/LA
HitBTC VEN/BTC
Ethfinex VEN/USD
CoinEx VEN/BCH
Gate.io VEN/ETH
Ethfinex VEN/BTC
HitBTC VEN/ETH
HitBTC VEN/USDT
IDEX VEN/ETH
Ethfinex VEN/ETH
Coinbe VEN/BTC
COSS VEN/BTC
Bitbns VEN/INR
COSS VEN/ETH
EtherDelta (ForkDelta)VEN/ETH
CoinEx VEN/BTC
Coinnest VET/KRW
Qryptos VEN/BTC
Livecoin VEN/BTC
Livecoin VEN/ETH
BigONE VEN/BTC
Livecoin VEN/USD
CoinFalcon VEN/ETH
Stocks.Exchange VEN/BTC
Qryptos VET/ETH
Abucoins VEN/BTC
CoinFalcon VEN/BTC
BigONE VEN/ETH
OTCBTC VEN/ETH
Neraex VEN/BT

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 10:16
مدیریت

آخرین‌ها از مدیریت