چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, 29 خرداد 1397 14:37

معرفی ارز Zilliqa

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)

در این سایت درباره ارز Zilliqa توضیحاتی داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب درباره ی پشتیبانی ارز Zilliqa مطالبی توضیح داده شده است.

زیلیکا (Zilliqa) پلتفرمی بر پایه فناوری زنجیره بلاک و با ماهیت عمومی است که برای اولین بار قرار است خروجی بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند در هر ثانیه هزاران تراکنش را انجام دهد. پروتکل منحصر به فرد زیلیکا بر پایه تئوری تقسیم بندی (Sharding) است که نرخ انجام تراکنش ها با رشد شبکه افزایش می یابد. علاوه بر این، این پلتفرم طوری طراحی شده تا امکان فعالیت برنامه های کاربردی نامتمرکز (dApps) را به شکلی ایمن و داده محور همزمان با رسیدن به مقیاس مورد نیاز برای الگوریتم های مالی و یادگیری ماشینی فراهم کند. این پلتفرم مانند دیگر پلتفرم هایی که نمونه آن ها را امروزه بسیار می بینیم دارای ارزی دیجیتال به همین نام، زیلیکا (ZIL) است و قصد داریم در ادامه به بررسی این ارز و روش کاری این پلتفرم خواهیم پرداخت.

چه کسانی پشت پلتفرم زیلیکا (Zilliqa) هستند؟

پلتفرم زیلیکا بیش از دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت این تیم پیشرفت های قابل توجهی کرده اند. این تیم از گروهی مختلف از نظر مهارت در زمینه های مختلف شبکه، سیستم های توزیع شده، مهندسی کیفیت، امنیت سایبری و رمزپایگی تشکیل شده است.

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 09:25
مدیریت

آخرین‌ها از مدیریت

موارد مرتبط