بلاگ

شنبه, 30 شهریور 1398 06:15

پرداخت فاکتورها و ارسال و دریافت پول از طریق پی پال

این مورد را ارزیابی کنید
(174 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

 با توجه به پیشرفت تکنولوژی و عصر الکترونیک می توان گفت یکی از بزرگترین شرکت هایی که در زمینه انتقال وجه در حال فعالیت است شرکت پی پال می باشد
با داشتن یک حساب فعال پی پال می توانید خرید و فروش ها و نقل و انتقال‌های پول خود را به صورت آنی از این شبکه انجام دهید

ارسال پول از طریق پی پال به دیگران

ارسال یا دریافت دلار ، یورو و پوند در کشورهای مختلف یکی از مسائل مهمی است  که از طریق پی پال قابل حل می باشد .  با توجه به اینکه ایران توسط پی پال تحریم شده است و امتیاز معاملات از ایران گرفته شده است. قابل دکر است که ایرانیان ساکن دیگر کشورها می توانند از این امکانات استفاده نمایند. .

راه حلی که ما در پاسارگاد پیمنت برای این کار می تونیم در اختیارتون بذاریم اینه که شما می تونید از طریق فرم تماس با سایت یا بصورت مستقیم در واتس اپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما بعد از نهایی کردن سفارش شما مبلغ مورد نظرتون رو برای شخص گیرنده ارسال کنند .

روش های ارسال پول از طریق پی پال

پی پال معمولا دو روش برای انتقال پول داره

روش اول پرداخت بعنوان خرید ، دریافت سرویس  یا Send with free protection

خود پی پال در توضیحات این اکانت می گوید

 Buying something? You could get a full refund if an eligible item gets lost or damaged. Purchase Protection is free for you, the seller pays a fee.

این روش شامل گارانتی می شود یعنی وقتی شما جنسی را خریداری کردید تا زمانی که (حداکثر 6 ماه) از صحت و سالم بودن کالا اطمینان حاصل نکردید می توانید پول خود را پس بگیرید. .
این روش پرداخت بیشتر برای کسانی خوبه که شناخت کافی از فروشنده ندارند و می خوان با خیال راحت خرید کنند
البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که اگه شما یه سرویسی رو به کسی ارایه کنید و یا جنسی رو بفروشید ، اون خریدار می تواند از همین شرایط استفاده کند وتمام پولی که به شما پرداخت کرده رو از شما پس گرفته و جنس را نیز برنگرداند..

روش دوم ارسال بصورت Send to friends and family

دوباره خود پی پال در مورد این روش می گه :

If you’re paying a friend or someone you trust, we’ll send the money but it won’t be protected .

وقتی شما پولی را ارسال کردید نمیتواند انتظار این را داشته باشید که مجدد پل خود را از پی پال پس بگیرید. این راه زمانی بکار می رود که از خریدار خود مطمئن نیستید و میخواهید به طور حتم پول را دریافت کرده و بازگردانده نشود.نکته قابل توجه این است که انتقال وجه درون قاره ای هیچ کارمزدی ندارد ولی بین قارهای حدودا 4 یورو کارمزد کم میشود .

همچنین شما می توانید مطلب نقد کردن درامد ارزی خود از طریق پی پال را در سایت ما بخوانید.

نقد کردن درآمدهای ارزی شما

آخرین ویرایش در جمعه, 09 اسفند 1398 13:44

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید