بلاگ

شنبه, 15 تیر 1398 19:44

قوانین و مقررات

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 3 - 5 دقیقه)

قوانین و مقررات وب سایت پاسارگاد پیمنت

پذیرنده : وب سایت پاسارگاد پیمنت میباشد که خدمات پرداخت آنلاین را در اختیار مشتریان قرار می دهد، از این پس “پذیرنده” خوانده میشود.

پرداخت کننده : کاربری که از طریق ثبت نام در پاسارگاد پیمنت درخواست پرداخت آنلاین وجه به حساب مربوطه را دارد ، از این پس “پرداخت کننده” خوانده میشود.



1. ثبت نام در پاسارگاد پیمنت یا تماس با شرکت به هر نحوی که منجر به انتقال وجه شود به منزله این است که تمامی مفاد و موارد مطرح شده در این متن ، مورد پذیرش شخص “پرداخت کننده” است.

2- پاسارگاد پیمنت هر زمان که صلاح بداند مختار و مجاز به اعمال تغییرات در بندها ، مواد و تمامی موارد مطرح شده در این متن است و همواره تمامی تغییرات ، مورد پذیرش پرداخت کننده است. البته پاسارگاد پیمنت تلاش می‌کند تا تغییرات را از طرق مختلف به آگاهی پرداخت کننده گان برساند اما مشتریان میبایست همواره با بررسی این متن ، از تغییرات آگاه شوند.

3. موارد مذکور در این متن به منزله‌ی یک تعهدنامه‌ی الزام آور و یک قرارداد فی مابین “پاسارگاد پیمنت” و “پرداخت کننده” است.

4. سلب مسئولیت : تمام پرداخت های صورت پذیرفته با مسئولیت کامل پرداخت کننده انجام می‌شود وپاسارگاد پیمنت مسئولیتی در قبال آثار سوء استفاده از امکانات و بستر موجود به وسیله‌ی سایت یا فروشگاه اینترنتی مقصد که توسط مشتری اعلام میشود ، ندارد.

5. فعالیت‌های ذیل این بند جزو فعالیت‌های ممنوعه هستند و پرداخت کننده حق استفاده از پاسارگاد پیمنت را برای اینگونه فعالیت ها ندارد.

فهرست فعالیت‌های ممنوعه :

- فعالیت‌هایی که در ذیل موضوع ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای مصوب مجلس شورای اسلامی ایران یا در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در این ماده قرار دارند
- نفوذ و هک و نقض حریم خصوصی افراد - فروش و ارائه آثار سمعی و بصری غیر مجاز و بدون مجوز از وزارت ارشاد اسلامی
- فروش و ارائه آثار سمعی و بصری به گونه‌ای که ناقض حقوق مؤلفین و مصنفین باشد
- خرید و فروش اعضای بدن
- خرید و فروش حیوانات کمیاب
- خرید و فروش انواع سلاح گرم و سرد
- خرید و فروش انواع آثار هنری یا نوشتاری که ناقض قوانین باشد
- پورنوگرافی و تصاویر مستهجن
- هرگونه فعالیت در زمینه ازدواج موقت
- بازاریابی هرمی غیر مجاز و بدون مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت
- قمار ، بخت آزمایی ، شرط بندی
- فروش مدارک تحصیلی
- جعل اسناد و مدارک
- فروش دارو و موارد بهداشتی و مربوط به سلامت بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت
- فروش مواد مخدر و روان گردان و مشروبات الکلی
- فروش تجهیزات شنود و جاسوسی
- تمامی کالاها یا خدماتی که به موجب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران ممنوع است
- مبادله ارز و سکه بدون مجوز رسمی از مراجع ذیربط
- کالاها یا خدماتی که نیاز به مجوز خاص دارند یا دارای نظامات خاص هستند

6. خرید و فروش ارزهای اینترنتی مانند PayPal و WebM-ney و Skrill و BitC-in و کارت‌های اعتباری قانونی ارزی و خرید از وب‌سایت های خارجی و در کل هرگونه پرداخت بین‌المللی “فقط و فقط” با رعایت موارد زیر مجاز است :

پاسارگاد پیمنت باید شخص پرداخت کننده را از طریق دریافت “آی.پی و اسکن مدارک هویتی مانند کارت ملی و شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه و آدرس محل سکونت” احراز هویت کند و از صحت هویت وی مطمئن شود.
- پرداخت کننده مسئولیت کامل هرگونه نقص در هویت اعلامی را می‌پذیرد

7. پرداخت کننده موظف است قبلا برای تمامی کالاها یا خدماتی که مورد نیاز میباشد ، مجوزهای قانونی لازم را از ادارات و سازمان ها یا وزارت خانه‌های ذیربط دریافت کرده باشد.

8.  پاسارگاد پیمنت موظف است اطلاعات هویتی پرداخت کنندگان را بررسی کند و پس از احراز هویت و اطمینان از صحت اطلاعات هویتی ، اجازه پرداخت را به آن‌ها بدهد.

9.  پاسارگاد پیمنت هر زمان که نیاز باشد ممکن است برای برخی تراکنش‌ها ، اطلاعات هویتی دریافت کننده وجه را از پذیرنده طلب کند و درصورتی که پذیرنده به هر دلیل از ارائه‌ی این اطلاعات امتناع ورزد یا به هر دلیل نتواند ارائه کند ، موظف است حسب مورد و مشکل پیش آمده ، خسارات وارده را جبران کند و در این صورت مسئولیت های تمامی کارمزدهای پرداخت شده بر عهده ایشان خواهد بود.

10. هزینه تراکنش با نظر و انتخاب پرداخت کننده می‌تواند از خود پذیرنده کسر شود یا اینکه به مبلغ کل تراکنش اضافه شود تا پرداخت کننده آن را بپردازد.

11. پذیرنده علاوه بر موارد فوق ، با موارد مندرج در قوانین جرایم رایانه‌ای ، قانون تجارت الکترونیکی ، بخشنامه‌های وزارت صنعت ، معدن و تجارت و کلیه‌ی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران موافق است و آن‌ها را می‌پذیرد.

 12  پاسارگاد پیمنت هیچ مسئولیتی بابت اینکه پذیرنده در خرید سرویس، کالا، خدمات و ... اشتباه کرده باشد را نمی پذیرد و امکان عودت وجه به پذیرنده را بابت کنسلی، جا به جایی و ... به پذیرنده را ندارد.

این صفحه دایما در حال بروزرسانی می باشد .

 
خواندن 1964 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 22 بهمن 1398 01:27

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید