بلاگ

یکشنبه, 27 خرداد 1397 14:18

معرفی ارز Tether

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی تاریخچه، امنیت، کیف پول، چگونگی مناسبی نبودن برای سرمایه گذاری، مزیت های این ارز نسبت به دلار و مارکت های پولونیکس یا بیتتریگس داده خواهد شد.

تاریخچه ارز دیجیتال تتر Tether چیست (USDT)

قیمت کل بازار تتر در سال 2017 حدود 16 میلیارد دلار بوده و تقریبا 25 درصد از بازار جهان را در دست گرفته است و این فرآیند پروژه ای به وسیله مبادلات ارزی حمایت و پشتیبانی می شود و طبق گزارشات ارسالی در طی شروع 2 ساله ی خود رشد خوبی داشته است.

شرکت تتر در سال نوامبر 2015 در هنگ کنگ با همراهی دفاتر امریکا بنیان گزاری شد.

امنیت در ارز دیجیتال Tether چگونه است

تتر باور دارد تمام اندوخته های حساب باید دردسترس مردم قرار گیرد و مشتری بتواند همه نقل و انتقالات را در دلار امریکا بدون واسطه یا حضور در بانک و بدون استفاده از پول واقعی انجام دهد.

دلار امریکا جای خود را به ارز تتر Tether داده است تا از وجود هرگونه بحران نقدینگی یا ورشکستگی جلوگیری لازم را انجام دهد.

کیف پول USDT

همانطور که گفته شد USDT توسط تتر Tether نگهداری می شود پس می توان گفت Tether کیف پول اصلی این توکن محسوب می شود. با ثبت نام در سایت www.tether.to می توانید کیف پول USDT را دریافت کنید. اگر میخواهید از خرید خود اطمینان داشته باشید توصیه می شود توکن مورد نیاز خود را از صرافی خریداری کنید.

نکته: در هنگام ثبت نام به دلیل تحریم بودن ایران ،به هیچ عنوان نباید نام و آدرسی  از ایران برده شود. پس کاربران ایرانی به این نکته زمان ثبت نام توجه نمایند.

کیف پول Bittrex نوع دیگری از کیف پول است که برای کاربران ایرانی قابل استفاده می باشد. همچنین با تمام ارزهای دیجیتال موجود در جهان می توان از طریق کیف پول Bittrex در مارکت USDT، توکن های مورد نیاز را خریداری کرد.

چرا USDT ها برای سرمایه گزاری مناسب نیستند؟

این توکن ها بر حسب قیمت دلار امریکا تولید می شود به همین خاطر قیمت آن تا حدودی ثابت است و تغییری در قیمت آن دیده نمی شود مگر آن که قیمت دلار تغییر کند. به همین دلیل برای سرمایه گزاری مناسب نیست و بهتر است برای ذخیره کردن پول یا خرید از آن استفاده شود.

USDT نسبت به دلار چه مزیتی دارد ؟

به دلیل شرایط دلار که نوسان قیمت در آن محدود است، ارز تتر برای خرید و تجارت بسیار گزینه مناسبی است. همچنین دیگر نیاز نیست برای ذخیره پول به بانک مراجعه کنید.

در واقع نحوه خرید با توکن USDT شبیه به تراکنش های بیت کوین است.

مارکت های پولونیکس یا بیتتریگس 

مارکت های جهانی پولونیگس  و یا بیتتریگس این قابلیت را برای سرمایه گزاران فراهم می کند که به خرید و فروش کوین هایی از قبیل XMR – REP – STR – DASH – XRP – ZEC – LTC  

 بپردازند و با شرکت در این مارکت ها می توانند ارز تتر را که یک ارز الکترونیکی با ارزش ثابت و با قیمت 1 دلاری محاسبه می شود را بهتر بشناسند. کوین هایی که به آنها اشاره شد، کوین هایی هستند که با استفاده از تتر قابل خریدن هستند.

قبل از استفاده از ارز دیجیتال Tether توصیه می شود از همه قوانین سایت مورد نظر خود جهت خرید و فروش اطلاعات لازم را داشته باشید زیرا بعضی از سایت ها آی پی ایران را قبول نمی کند.

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 10:27
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Dash معرفی ارز NEO »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید