بلاگ

چهارشنبه, 06 تیر 1397 15:29

معرفی ارز DigiByte

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز DigiByte داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب درباره ی پیشرفت های اخیر ارز DigiByte توضیحاتی داده می شود.

هدف از ایجاد دیجی بایت، تولید ارز جایگزین برای بیت کوین و یا تمام ارزهای رمز گزاری شده ی سنتی است. دیجی بایت در ژانویه ی 2014 بدون هیچ گونه هیاهویی در بازار تولید شد.

این ارز شروع به ترید در سطح پایین ساتوشی کرد و به سرعت با ایجاد Digishield که جایگزین پیشرفته ای برای سیستم های KGW است و توسط Dogecoin و بسیاری دیگر از سکه های Scrypt PoW استفاده میشود، افزایش پیدا کرد.

این سیستم ها برای محافظت از ارزها در مقابل تورم سریع به علت ماینینگ پول با نرخ های هش بالا و تلاش برای کاهش مشکلات بهره برداری استفاده می شود.

الگوریتم ها این کار را به سادگی انجام می دهند و مشکلاتی را که پیش می آید بسیار بیشتر از گذشته مورد هدف قرار می دهند. در مورد Dogecoin و دیجی بایت ، این کار هر 60 ثانیه انجام می شود.

از این رو، پیاده سازی Digishield کمک کرده است تا اطمینان حاصل شود که نوسانات ارزها به صورت طبیعی اتفاق می افتد. دیجی بایت توسط بسیاری از جوامع آلت کوین ها برای داشتن یک تیم از توسعه دهندگان شناخته شده که حقیقاتا برای منافع جامعه خود کار می کنند، ساخته شده است.

این توسعه دهندگان در بیشتر مواقع در رسانه های اجتماعی سکوت اختیار می کنند و سعی دارند که ارز ارائه شده را به صورت چشمگیری قوی و منحصر به فرد ارائه دهند تا کاربران از آن حمایت کنند.

در حال حاضر دیجی بایت در لیست 9 تبادل ارز دیجیتال ذکر شده است و دارای حداقل 14 ماینینگ پول است. دیجی بایت محدود به مقدار شده است به گونه ای که حداکثر سرمایه ی آن در بازار می تواند 21 میلیارد دلار باشد که این رقم نسبت به بیت کوین 1:1000 است. این عدد به امید یکپارچگی در سیستم پرداخت تجاری و نقدینگی بالا، انتخاب شده است.

پیشرفت های اخیر دیجی بایت در روزهای اخیر

دیجی بایت برنامه های خود را از طریق توییتر، برای به روز رسانی جامعه در مورد “پیشرفت های جدید و جالب” نشان داد. این امر منجر به ایجاد یک زنجیره عظیم از retweets از طریق جامعه دیجی بایت و همچنین از طریق بسیاری از جوامع مربوط به ارزهای دیگر شد.

پس از آن، هیجان خرید نسبتا زیادی در مبادلات آن آغاز شد و ارزش آن را از 35 ساتوش به 80 ساتوش افزایش داد. سپس ارزش آن بین 45 تا 71 ساتوش در طول روز نوسان پیدا کرد. در نهایت، توسعه دهندگان یک کیف پول به روز شده و یک آموزش ویدیویی را پیش از انتشار اخبار مربوط به تغییر در الگوریتم دیجی بایت منتشر کردند.

حمله هایی مانند این قبلا موجب سقوط سکه شده بود و توسعه دهندگان را مجبور به راه اندازی مجدد برنامه کرده بود. با توجه به افزایش بیشتر توجهات توسط رسانه های جمعی، انتظار افزایش سرمایه گذاران و ادغام تجاری دیجی بایت وجود دارد و در جهت این پیش بینی، آن ها کیت رسانه ای قابل دانلود در وب سایت تازه به روز شده خود آماده کرده اند.

این کیت برای تبلیغ سکه و استفاده ی آن توسط جامعه آن و سرمایه گذاران جدید مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرحله، جامعه انتظار گزارش های جدید از توسعه دهندگان دیجی بایت را دارد و پیش بینی می شود که تغییرات عمده ای در الگوریتم و افزایش یکپارچگی تجار در روزهای آینده مشخص شود.

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 08:50
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Nebulas معرفی ارز Golem »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید