بلاگ

چهارشنبه, 06 تیر 1397 15:20

معرفی ارز Golem

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز Golem داده خواهد شد. در ادامه ی این مطلب درباره ی برخی از حوزه های ارز Golem داده خواهد شد.

GOLEM پروژه ای است که با هدف اتصال توان پردازشی کامپیوتر های مختلف درسراسر جهان و ایجاد یک ابر رایانه غیرمتمرکز ، حاصل از ترکیب توان پردازشی آن ها ایجاد شده است. به عبارت دیگر GOLEM قصد دارد تا با ایجاد شبکه ای غیرمتمرکز، توان پردازشی تمام رایانه های متصل به این شبکه را با هم به اشتراک بگذارد. کامپیوتر های متعددی که به این شبکه متصل می شوند، توان پردازشی و قدرت CPU و کارت گرافیک خود را با این شبکه به اشتراک می گذارند و به این ترتیب ابر رایانه ای متشکل از تعداد زیادی از کامپیوتر به وجود می آید.


حال یک فرد مصرف کننده می تواند از مجموع توان پردازشی ارائه شده در این شبکه برای انجام پردازش های سنگین خود، از جمله رندر ویدیو و فریم در نرم افزار های طراحی سه بعدی استفاده کند. در واقع توان پردازشی این شبکه که از مجموع توان پردازشی Provider ها (کسانی که توان کامپیوتر خود را در اختیار شبکه GOLEM قرار داده اند)  حاصل می شود، به کاربران این شبکه اجاره داده می شود.

GOLEM قصد دارد تا در آینده در بسیاری از حوزه هایی که به توان محاسباتی زیادی نیاز دارند، نفوذ داشته باشد.

 

برخی از این حوزه ها عبارتند از :

  • Machine Learning (یادگیری ماشینی) و پردازش های کلان داده (Big Data)

  • هوش مصنوعی (AI) و کمک به فناوری تشخیص گفتار انسان و تحلیل تصاویر

  • پیش بینی قیمت سهام ها و محاسبات بورس

  • محاسبات بسیار سنگین مورد نیاز دانشمندان و محققان (شبیه سازی های مهندسی، اخترشناسی، بیولوژی، آنالیز DNA و …)

  • محاسبات پیچیده عملیات رمزنگاری و رمزگشایی (Encryption, Decrption و Cryptography). پیش بینی می شود که توان پردازشی شبکه GOLEM به حدی برسد که سنگین ترین محاسبات رمزنگاری، برایش به مثابه تجزیه اعداد طبیعی خواهد بود.

  • محاسبات آماری سنگین، برای سازمان های بزرگ

  • ارائه Microservice ها و نرم افزار های غیر متمرکزی که توان پردازشی خود را از طریق این شبکه حاصل می کنند و در صورت استقبال کاربران، برای توسعه دهنده آن کسب درآمد می کنند.

  • رندرینگ و گرافیک کامپیوتری (رندر فریم ها در عرض چند دقیقه)

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 08:51
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز DigiByte معرفی ارز Waves »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید