بلاگ

دوشنبه, 28 خرداد 1397 16:30

معرفی ارز Ontology

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز Ontology داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب در باره ی به وجود آمدن ارز دیجیتال Ontology و اهداف ارز Ontology توضیحاتی داده خواهد شد.

تا به حال با ارزهای مختلف از جمله بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و … در بازار آشنا شده اید. بنابراین اطلاعات و شناخت کافی در مورد ارز و کارکرد آن ها به صورت روزمره پیدا کرده اید.

همانطور که می دانید هدف هر پلتفرم ، توسعه و پیشرفت پلتفرم ما قبل خود است و قصد دارد از آن ها پیشی گیرد و نقایص ارزهای به وجود آمده را برطرف کند.

با این وجود تا به امروز هیچ ارزی به وجود نیامده که کاملا بدون نقص باشد و به عنوان یک ارز نمونه و خاص معرفی شود.

اینک می خواهیم ارز دیجیتال ontology را برای سرمایه گزاری بهتر به شما عزیزان معرفی کنیم و اینکه در کل ارز دیجیتال آنتولوژی ontology چیست . پس در این مقاله با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال ontology

آنتولوژی یا به اختصار ONT به عنوان یک توکن توسط شرکت چینی Onchain در سال 2017  بر مبنای NEO وارد بازار شد.

آنتولوژی در واقع از دو کلمه مجزا تشکیل شده است، onto به معنی هستی و logy به معنای مطالعه می باشد.

تمام توکن ها از جمله ONT یک پلتفرم عمومی است که برای انجام پروژه های بلاک چین و جلوگیری از مشکلات موجود در مبادلات بلاک چین در زمینه کسب و کار به وجود امده که با اندازه ها و اشکال متفاوتی ارائه شده است.

آنتولوژی در علم کامپیوتر به معنای ارتباط در نظر گرفته شده است که علم کامپیوتر می تواند این اطلاعات را ذخیره و نگهداری کند.

ذخیره سازی این اطلاعات باید اصولی باشد طوری که دسترسی به آن ها به راحتی انجام گیرد و برای نقل و انتقال پول مانعی ایجاد نکند.

دلیل به وجود آمدن ارزهای دیجیتال :

ارزهای رمزپایه دیجیتال 

برای آسان و سرعت بخشیدن به مبادلات مالی ایجاد شده اند که بتوانند اطلاعات و داده های کاربران را با سرعت بالا استخراج کنند.

به همین جهت پلتفرم های گوناگونی یکی پس از دیگری ایجاد شده اند تا مشکلات موجود را از بین ببرند و شرایط را برای کاربر راحت کنند. با این وجود هنوز در ایران ارزهای دیجیتال به طور کامل شناخته نشده اند و برای معرفی آن ها توسعه دهندگانی هستند که با تلاش های بی شمار خود قصد توسعه این ارزها را به عهده گرفته اند.

اهداف ارز دیجیتال آنتولوژی :

شاید از خود بپرسید دلیل ایجاد و توسعه آنتولوژی چه بوده و چه اهدافی را دنبال می کند.

ONT با NEO هماهنگ شده اند تا فواصل میان تکنولوژی بلاک چین و دنیای واقعی را از بین ببرند و خلأ های میان آن را پر کنند.

آنتولوژی و نئو با هم همکاری می کنند و به دنبال یک هدف هستند. آنتولوژی در جهت حرکت به سوی ایجاد اعتماد و اثبات هویت است و همچنین به دنبال تشکیل شبکه مبادلاتی داده می باشد و در همین راستا، توجه نئو روی دارایی های دیجیتال و اقتصاد نوین متمرکز شده است.

همانطور که اطلاع دارید هدف اکثر پلتفرم ها در بلاک چین رشد تبادلات مالی می باشد.

 اما ONT با مقیاس گسترده خود توانسته برای توسعه دولت ، بیمه و … تلاش مضاعف انجام دهد.

قیمت ارز دیجیتال ontology

اگر بخواهیم در مورد قیمت آنتولوژی صحبت کنیم می توانیم این نظریه را مطرح کنیم که قیمت تمام ارزهای دیجیتال از جمله ONT هر لحظه در حال نوسان است و قیمت آن متغیر می باشد. میزان صعود یا رکود مبلغ آن مشخص نیست پس نمی توانیم قیمت دقیقی ارائه دهیم اما در حال حاضر قیمت آن  3.81 دلار است.

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 10:14
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز QTUM معرفی ارز Ethereum Classic »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید