بلاگ

سه شنبه, 29 خرداد 1397 15:46

معرفی ارز Bitcoin Gold

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحاتی درباره ی ارز Bitcoin Gold داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب توضیحاتی درباره ی ارز Bitcoin Gold و پشتیبانی شدن آن، پشتیبانی نکردن Coinbase از Bitcoin Gold، بیانیه های سازندگی کیف پول سخت افزاری دیجیتال، نظر صرافی بیترکس و قیمت ارز Bitcoin Gold داده خواهد شد. 

ارز دیجیتال بیت کوین گلد Bitcoin Gold چیست و آیا از آن پشتیبانی می شود

سرمایه گزاران بیت کوین پس از انجمن های پی در پی و بحث و گفتگو به این نتیجه رسیدند که فورک جدیدی از بیت کوین ارائه دهند. در 25 اکتبر بیت کوین گلد به عنوان ارز جدید به رسمیت شناخته شد.

Bitcoin Gold ، فورک جدید ارائه شده از بیت کوین و در زیر مجموعه ی این پلتفرم قرار دارد. این ارز دیجیتال همانطور که از نام آن مشخص است به عنوان یک coin و به صورت متن باز در بازار توزیع شده است.

صرافی Coinbase به چند دلیل اعلام کرده از فورک بیت کوین گلد پشتیبانی نخواهد کرد

  • به دلیل ناسازگاری بین بیت کوین گلد و نسخه فعلی بیت کوین
  • قرار ندادن کدهای این فورک به دست عموم توسط توسعه دهندگان
  • خطر بزرگ برای امنیت شرکت

با وجود مشکلات موجود در بیت کوین گلد صرافی ها قصد نظارت روی امنیت شبکه را دارند که تمرکز خود را برای برقراری امنیت در شبکه گذارند.

اگر امنیت این فورک به طور اطمینان حل شود امکان پشتیبانی از سمت شرکت ها را خواهد داشت. با پشتیبانی صرافی کوین بیس از ارز Bitcoin Gold ، کاربران قادر هستند بیت کوین گلد را از کیف پول بیت کوین دریافت کنند.

بیانیه های سازندگان کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال:

پس از اعلام برخی از صرافی ها و تولید کنندگان کیف پول های دیجیتالی ٬‌ اظهاراتی در مورد ارز بیت کوین گلد ارائه داده اند.

سازندگان کیف پول Trozer اظهار داشتند که تا زمانی که امنیت این شبکه به طور کامل برقرار نشود امکان ذخیره آن در کیف پول وجود نخواهد داشت. همچنین اعلام شده که حمایت کنندگان بیت کوین گلد هنوز حفاظتی در این فورک انجام نداده اند.

همچنین سازندگان کیف پول سخت افزاری Ledger از روند فعالیت های خود برای بیت کوین گلد توضیحاتی ارائه دادند.

نکته: شرکت سازنده کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال اعلام کرده زمانی که کدهای بیت کوین گلد به امنیت کامل برسند و به رسمیت شناخته شوند از آن ها پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.

نظریه صرافی بیترکس :

بیترکس نوعی صرافی آمریکاییست که نقش پر رنگی در زمینه ارز دیجیتال دارد. او اظهارات خود را به این صورت بیان کرده است که اگر هاردفورک اجرا شود هر کاربری که در حساب کاربری خود بیت کوین ذخیره داشته باشد به ازای هر بیت کوین یک بیت کوین گلد دریافت خواهد کرد .

نکته: اطلاع داشته باشید بیت کوین گلد (Bitcoin Gold) تنها به افرادی تعلق می گیرد که دارای بیت کوین هستند.

کدهای بیت کوین گلد شامل ۸/۰۰۰ بلاک از قبل استخراج شده ی خصوصی می باشد.

قیمت بیت کوین گلد:

برای اطلاع از قیمت بیت کوین گلد به سایت صرافی های معتبر مراجعه کنید. در حال حاضر قیمت بیت کوین گلد حدود  $74.34است اما تغییر آن در هر ثانیه عادی است زیرا ارزهای دیجیتال قیمت ثابتی ندارند و در حال نوسان هستند.

 

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 09:15
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Bytom معرفی ارز Aeternity »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید