بلاگ

سه شنبه, 29 خرداد 1397 16:21

معرفی ارز Siacoin

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

در این مطلب توضیحات به خصوصی در رابطه با ارز Siacoin داده خواهد شد. در ادامه ی مطلب درباره ی فضای ذخیره سازی ابری، اهداف ارز Siacoin، سیستم پرداخت ارز Siacoin و پاداش و پشتیبانی ارز Siacoin داده خواهد شد.

جهان ارز های دیجیتالی (مثل سیاکوین) روز به روز بیشتر و شلوغ تر می شود. در حال حاضر بیش از 1000 عدد ارز دیجیتال در بازار وجود دارد و این تعداد هر روز رشد می کند. علاوه بر این، بسیاری از ICO ها و پروژه های جدید هر روز در حال اجرا هستند. Sia در تاریخ 7 ژوئن 2015 به بازار عرضه شد و شروع به فروش 0.000046 دلار برای هر سیاکوین کرد.

فضای ذخیره سازی ابری

سیا کوین یک پلت فرم ذخیره سازی ابری مانند Google Drive Dropbox, و Amazon Cloud است. اما Sia جدا از این موضوع است و یک پلت فرم ذخیره سازی ابری متمرکز open-source، بلاک چین است. به طور خلاصه، Sia یک فضای ابری غیر متمرکز است و داده ها در بلاک چین ذخیره می شوند. خدمات ذخیره سازی متمرکز نقاط ضعف کم تری دارد و همچنین سوءاستفاده از داده های رمزگذاری شده برای کسب سود بیشتر است.

اهداف و چشم انداز ارز سیا کوین

سیاکوین یک مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی بیهوده را با هم متحد می کند و آن را با یک بلاک به منظور ذخیره سازی ارز رمزگذاری شده و غیر متمرکز ذخیره می کند. بنابراین، نیاز به اعتماد به مراکز داده متمرکز را از بین می برد.

آن ها می گویند: هدف بلند مدت Sia این است که لایه ذخیره سازی ستون اصلی در اینترنت باشد. ما معتقدیم داده ها باید رایگان باشند. ما قصد داریم بیت های استفاده نشده جهان را آزاد کنیم و بزرگترین سرور ذخیره انبوه را در این سیاره بسازیم.

سیستم پرداخت ارز سیا کوین

هر کس می تواند فضای اضافی بر روی کامپیوتر خود را برای یک شبکه غیر متمرکز Sia اجاره کند و پرداخت Siacoin را انجام دهد. به طور مشابه، هر کاربری که می خواهد از ذخیره سازی Sia استفاده کند باید Siacoins را به یک میزبان پرداخت کند.

این یک ارز مخصوص برای شبکه Sia است که قراردادهای ذخیره سازی فایل را بر روی بلاک سیا اجرا می کند. یک میزبان بایستی پرونده ها را برای مدت زمان توافق شده و در فضای مورد توافق قرار دهد. بعدا، پس از پایان توافق، پرداخت به میزبان در سیاکوین آزاد خواهد شد.

اگر میزبان فایل ها را از دست می دهد، پرداخت انجام نمی شود. این پرونده ها در Sia blockchain قرارداده شده اند تا اطمینان حاصل شود که میزبان و کاربر هر دو راضی هستند.
ارزش کنونی

در حال حاضر، Siacoin به ارزش $0.03 دلار در هر واحد است.

پاداش و پشتیبانی ارز دیجیتال سیا کوین Siacoin

مکانیسم عرضه Siacoin SC تا حدودی منحصر به فرد است. بی نهایت سایکوین وجود خواهد داشت. برای شروع، توسعه دهندگان اولین بلاک را استخراج کردند. پاداش برای اولین بلوک 300.000 سیاکوین بود.

به این معنی است که:

1stblock had 300,00 Siacoins.
2ndblock had 299,999 Siacoins.
3rdblock had 299,998 Siacoins.
4thblock had 299,997 Siacoins.

 

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 09:09
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Verge معرفی ارز 0x »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید