بلاگ

سه شنبه, 05 تیر 1397 15:48

معرفی ارز Augur

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)

در این مطلب درباره ی ارز Augur توضیحاتی داده خواهد شد. در ادامه ی مطب درباره متولد شدن ارز Augur توضیحاتی داده خواهد شد.

Augur (بخوانیم: اُگِر) یک پلتفرم پیش‌بینی بازار به صورت غیرمتمرکز است که کدهای آن به صورت منبع باز (اوپن سورس) در گیت‌هاب موجود است. Auguar که توکن آن با نشان REP شناخته می‌شود، سعی دارد روش جمع‌آوری و انباشته‌سازی توافق اطلاعاتی را متحول سازد.

پیش‌بینی‌های Augur از بازار، داده‌های قدرتمندی را فراهم می‌آورد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید به قیمت کنونی سهام در هر بازاری فکر کنید و برآورد احتمال نتیجه تغییر آن‌را در دنیای واقعی بدست آورید.

Augur قصد دارد از زیرساخت بلاک‌چین برای دست یافتن به پیش‌بینی‌های دقیق و مستقل بهره ببرد. این زیرساخت می‌تواند با بهره از «خرد جمعی» پیش‌بینی‌های دقیقی در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

Augur متولد می‌شود

Augur را جک پترسون (Jack Peterson) و جویی کروگ (Joey Krug) در سال ۲۰۱۴ توسعه یافت. در حقیقت این پلتفرم توسط Forecast Foundation OU توسعه و با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Solidity و جاوا اسکریپت کدنویسی شده است که روی پلتفرم اتریوم سوار است. Augur که خود یکی از توکن‌های ERC20 است.

در سال ۲۰۱۵ عرضه اولیه سکه (ICO) برای Augur اتفاق افتاد که در آن ۱۱ میلیون توکن REP بین ۴۰۰۰ نفر از علاقه‌مندان به خریداری این توکن، عرضه شد.

نسخه آلفای Augur همان سال در تست نت اتریوم منتشر شد و نسخه بتای اولیه هم در بهار ۲۰۱۶ عرضه شد. قرار است در سال ۲۰۱۸ این بخش مهمی از این نرم‌افزار بر بستر شبکه خود منتشر شود، که در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن می‌توان انتظار داشت عرضه نهایی Augur اتفاق بیفتد.

 
آخرین ویرایش در شنبه, 26 بهمن 1398 08:58
محتوای بیشتر در این بخش: « معرفی ارز Bitcoin Diamond معرفی ارز Steem »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید