بلاگ

دوشنبه, 25 تیر 1397 09:56

ثبت اکانت دولووپر اپل (App Store)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 1 - 2 دقیقه)

یکی از موارد کسب درآمد برای اکثر برنامه نویسان جوان در سراسر دنیا تولید اپلیکشین های تلفن هوشمند بوده و هست که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جوانان زیادی توانایی تولید چنین اپلیکیشن هایی را دارند. ولی به دلایل تحریم مشکلاتی برای این عزیزان بوده و هست.
ما در پاسارگاد پیمنت این مشکلات را سنجیده و جهت رفع سریع آنها با شما خواهیم بود.

ایجاد حساب کاربری بدون محدویت که نیازمند پرداخت هزینه با حساب های خارجی می باشد و تبدیل درآمد های شما از این طریق و انتقال به حساب شما در ایران از جمله این موارد است.
برای اینکه بخواهید به عنوان یک فرد صاحب اکانت دولوپر، یک برنامه را در App Store قرار بدهید لازم است پیش از هر کاری حق اشتراک سالیانه‌ای معادل ۹۹ دلار آمریکا (بدون در نظر گرفتن مالیات) به کمپانی اپل پرداخت کنید، که این کار هم با توجه به مشکلات تحریم‌های بانکی و عدم دسترسی به کارت‌های بانکی بین‌المللی چندان ممکن نیست.
اگر هم برنامه‌ای را در این Store‌ قرار بدهید و قصد درآمدزایی از آن داشته باشید، با مشکل دریافت درآمد و همچنین نقد کردن درآمد ارزی خود روبرو خواهید بود. پس به عنوان یک توسعه دهنده در ایران از جانب کمپانی اپل با محدودیت‌های زیادی روبرو هستید.
پاسارگاد پیمنت مطمئن ترین انتخاب برای رفع تمامی این مشکلات خواهد بود.

ایجاد حساب بانکی مطمئن خارجی جهت نقد کردن درآمد های ارزی از این طریق و افتتاح حساب دولووپر اپل خدماتی است که پاسارگاد پیمنت ارائه میدهد

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 11:27

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید