بلاگ

دوشنبه, 25 تیر 1397 09:49

افتتاح حساب وب مانی (webmoney)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

وب ماني (webmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. این تراکنش ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند.

وب مانی هم اکنون دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سراسر جهان است و به تازگی موفق شده است استانداردهای اتحادیه اروپا را نیز برای فعالیت در این قاره بدست بیاورد و انتظار افزایش کاربران اروپایی وبمانی وجود دارد.
وبمانی به مراتب بيشتر و بهتر از بسیاری از سيستم‌های پرداخت الکترونیکی ديگر در جهان تكامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیاری بالای برای خدمت رسانی به مشتریان خود داشته باشد. همچنین به دلیل فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط وبمانی اجرا نمی گردد که در نتیجه فرصتی مناسب برای ایرانیان فراهم کرده است تا در بازارهای بین المللی فعالیت کنند.
در صورتی که قصد افتتاح حساب وبمانی داشته باشید می توانید این کار را از طریق درخواست به پاسارگاد پیمنت انجام دهید. این سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به افتتاح حساب وب مانی ولیدیت با نام شما می نماید.
این سیستم پرداخت شش ارز رایج یورو، دلار آمریکا، روبل بلاروس و روبل روسیه را پشتیبانی می کند.

انواع حساب های وب مانی:
اگر از کاربران تازه وب مانی هستید و می خواهید برای اولین بار از وبمانی استفاده کنید، باید یک حساب مینی افتتاح کنید. با افتتاح حساب مینی شما دارای یک شناسه وب مانی خواهید شد که پس از آن با ایجاد کیف پول، در حساب خود می توانید از این شناسه برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید.
بعد از افتتاح حساب Mini که مدیریت آن از طریق وب سایت وب مانی است، امکان دانلود نرم افزار وبمانی و تبدیل حساب به کلاسیک (برای ویندوز) یا لایت(برای غیر ویندوز) وجود دارد. عمده ترین تفاوت نوع کلاسیک و مینی در میزان قابلیت های امنیتی است، بسیاری از گزینه های امنیتی موجود در نسخه کلاسیک برای کاربران مینی وجود ندارد اما استفاه از حساب کلاسیک نیاز به یادگیری و آموزش بیشتری دارد و ممکن است در برخی مواقع به دلیل مشکلات در اینترنت و یا دریافت اس ام اس مشکلاتی پیش بیاید. به صورت کلی توصیه می شود برای حساب های کوچک از همان وب مانی مینی استفاده شود.

انواع کیف‌های پول در وب مانی
هر حساب وب‌مانی دارای ۱۰ کیف پول مختلف است. هرکدام از این کیف‌های پول نشانگر یک واحد ارزی است که به شرح زیر هستند:
WMZ – نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)
WME – نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا (EUR)
WMR – نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه (RUB)
WMU – نشانگر کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
WMB – نشانگر کیف پول روبل بلاروس (BYR)
WMS – نشانگر کیف پول سوم قرقیزستان (KGS) – منحل‌شده
WMY – نشانگر کیف پول سوم ازبکستان (UZS) – منحل‌شده
WMV – نشانگر کیف پول دانگ ویتنام (VND)
WMX – نشانگر کیف پول بیت‌کوین (BTC)
WMG – نشانگر کیف پول طلا
این کیف‌های پول جدا از شناسه وب‌مانی (WMID) است و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد.

 

چگونه می توانم حساب وب مانی خود را شارژ کنم؟
انتقال بانکی
سفارش پستی
با عابر بانک
کارت های اعتباری

چقدر زمان می برد تا وجه به حساب وب مانی من واریز شود؟
مقدار مبلغ واریزی به حساب وب مانی شما در صورتی که قبلا حساب خود را وریفای کرده باشید به صورت آنی به حساب شما واریز خواهد شد.

 
آخرین ویرایش در یکشنبه, 27 بهمن 1398 11:22

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید