بلاگ

دوشنبه, 25 تیر 1397 08:27

افتتاح حساب پی پال ( Paypal ) وریفای شده

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 3 - 6 دقیقه)

تحریم، موضوعی که خیلی از ایرانیان عزیز را برای فعالیتی جهانی در کسب درآمد و یا خرید های خارجی باز میدارد!

خب احتمالا خیلی هاتون این جمله بالا رو تو سایت های مختلف دیده باشید و فکر کردید برای رفع این مشکل چیکار می شه کرد ؟ خبر خوبی که براتون داریم اینه که "ما در پاسارگاد پیمنت این محدودیت را به طور کامل و به مطمئن ترین روش ممکن برطرف کرده ایم"

پاسارگارد پیمنت با ایجاد بستری مطمئن افتتاح حساب پی پال به عنوان یکی از راه های رفع تحریم های موجود انتخاب مناسبی برای شروع یا تداوم کسب و کار هایی هست که از خدمات جهانی در داخل کشور استفاده می کنند و یا می خوان به خارجی ها هم سرویس دهی داشته باشند . البته باید بگم که ما خودمون گزینه های دیگه ای در این جهت داریم برای اونایی که نمی خوان حساب داشته باشند و فقط نیاز دارند یکبار و یا هر چند وقت یکبار پرداختی رو برای سایتی داشته باشند ، اون عزیزان می تونند به مطلب پرداخت فاکتورها و ارسال و دریافت پول از طریق پی پال مراجعه کنند . اما این مطلب بیشتر به درد کسانی می خوره که دوست دارند برای خودشون یک حساب داشته باشند . حالا چرا و چطورش رو کم کم بهتون توضیح می دم تا شما هم متوجه بشید فکر می کنم بهتره از اول شروع کنم و یه توضیحات مختصری در مورد خود پی پال بدم .

پی پال چیست؟

به نظرم بهتره اول پی پال رو بشناسیم ، Paypal سرویسی واسط جهت خرید و فروش های اینترنتی هست ؛ توی ویکی پدیا اینجور اومده که

پی‌پل یا پی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. ویکی پدیا

خب پس همونطور که دیدیم پی پال امریکایی هست و در سال 1998 در پالو آلتو کالیفرنیا توسط ایلان ماسک ، پیتر تیل ، کن هووری ، لوک نوسک و مکس لوشین بنیانگذاری شده و الان در بیش از 190 بازار در حال فعالیت هست ، همچینین در حدود 100 میلیون اکانت فعال داره .

لیبرا, ارز لیبرا

سوال بعدی که برا پیش می یاد اینه که امکاناتی که یک حساب پی پال در اختیارمون قرار می ده چیه ؟

خرید از تمامی سایت های فروشگاهی در سراسر دنیا که این روش پرداخت رو توی سایتشون ساپورت می کنند ، همچنین  خرید و پرداخت مستقیم هزینه های جانبی کسب و کارها مثل خرید سرور و هاست برای صاحبان سایت های اینترنتی ، خرید اکانت و اشتراک از سایت های معتبر خارجی ، شارژ حساب های موجود و خیلی خدمات دیگه که شمایی که دارید این مطلب رو می خونید بیشتر از ما می دونید .

پی پال مناسب چه کسانی است؟

بذارید این جور بگیم که چه کسایی بهتره برای خودشون حساب پی پال شخصی داشته باشند ، به نظر ما پی پال بیشتر مناسب افرادی هست که در ماه بیش از 4-5 تا خرید اینترنتی خارجی و یا پرداخت هزینه خارجی دارند و به طور مستمر نیاز به پرداخت یا تمدید اونها ؛ همینطور بعضی از سایت ها روی پرداخت کننده حساس هستند که بهتره همیشه توسط یه اکانت پرداخت اونها رو انجام داد .

البته همونطور که در بالا ذکر شد اگه تعداد خرید و پرداخت های شما کمتر از مقداری هست که بالا گفتیم بهتره اینکار رو مستقیما از طریق پاسارگاد پیمنت انجام بدید چون برایتون به صرفه نخواهد بود.

حساب پی پال به نام چه کسی ثبت می شود؟

ما چند جور حساب ارائه می کنیم که در ادامه براتون توضیح می دیم . مورد اول در صورت دارا بودن پاسپورت و سن بالا 18 سال می تونیم حساب پی پال رو به نام خود شما درسایت ثبت کنیم در غیر اینصورت میتونید یکی از آشنایانتون را که دارای پاسپورت و شرایط لازم است رو معرفی کنید تا حساب به اسم اون شخص باز بشه .

مورد بعدی استفاده از حساب های آماده هست که معمولا از کشور های جنوب شرق آسیا مثل مالزی ، سنگاپور ، تایلند و ... هستند . این حساب ها اماده شده و بصورت کامل وریفای می شن و بعد تحویل مشتری میشه که معمولا اگه استفاده نادرستی ازش نشه به مشکلی بر نمی خوره و مشکل لیمیت شدن نداره

آیا شما مدارکی را برای از لیمیت خارج کردن حساب در اختیار ما قرار می دهید؟

بله ، ما به ازای هر حسابی که باز می کنیم اسکن مدارک اون رو هم برای شخص ارسال می کنیم تا اگر زمانی به هر دلیلی ( غیر از نقض قوانین پی پال ) حساب شما لیمیت شد شما بتونید با ارائه اون مدارک به پی پال حساب خودتون را از لیمیت خارج کنید. و همینطور یکی دیگه از نکات قابل ذکر اینه که برای هر اکانت یک آدرس مجزا اختصاص خواهیم داد تا مشکلی از این بابت پیش نیاد.

مدارک لازم برای افتتاح حساب پی پال چیست؟

در مورد اول اسکن پاسپورت خود یا شخصی که میخواید حساب به نام اون شخص حساب باز شه
ارسال اطلاعات آی پی اختصاصی یا ریموت دسکتاپ یا vps ( اگر آی پی شما از کشور باز شونده اون اکانت نباشه ریسک لیمیت شدن حساب بسیار زیاده )

مدت اعتبار کارت های استفاده شده برا اکانت ها چقدر هست ؟

کارت های ما زمان های مختلفی دارند که معمولا از یکسال شروع می شن تا 5 ساله . این مورد رو می تونید موقع هماهنگی برای افتتاح حساب با همکاران ما چک کنید و مورد درخواستی رو بهشون بگید.

آیا کارت های متصله به حساب قابلت شارژ مجدد دارند؟

خیر. این امکان وجود ندارد.

 مدت زمان داشتن این حساب چقدره ؟ یعنی حساب تا چه مدت معتبره ؟

هیچ محدودیتی برای استفاده از این اکانت ها وجود نداره و اگه به مشکلی برنخورید که به خاطر اون حسابتون رو لیمیت کنند می تونید به صورت نامحدود از حسابتون استفاده کنید.

تحویل حساب ها چه مدت طول می کشه ؟

معمولا بین 1تا 5 روز کاری طول می کشه تا اکانت برای شما ساخته بشه و تخویلتون بشه که اگه مورد فورثی وجود داشته باشه باز هم امکان همکاری بیشتر وجود داره .

قیمت این اکانت ها چقدره ؟

درحال حاضر قیمت ساخت اکانت های پی پال پنج ساله 35 دلار هست و اکانت های یکساله 30 دلار 
 
برای درخواست می تونید با همکارانمون در ارتباط باشید و سفارشتون رو ثبت کنید
 
اگه باز هم سوالی دارید می توانید در کامنت ها مطرح کنید یا از طریق قسمت تماس با ما یا شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید .
 
آخرین ویرایش در جمعه, 09 اسفند 1398 14:19

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید