بلاگ

دوشنبه, 25 تیر 1397 08:40

ویزا کارت و مسترکارت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 4 دقیقه)

امروز کمتر کسی است که اسم پی پال  ،ویزاکارت و مسترکارت را نشنیده باشد چراکه برای خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر خارجی برای پرداخت صورت حساب یکی از این لوگو ها دیده خواهد شد چرا که یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید های آنلاین می باشد و نکته مهم تر آنکه سرعت پرداخت آن معمولاً کمتر از ۲ ثانیه است.

یکی از سریع ترین و بهترین روش‌های پرداخت در دنیا ، پرداخت بوسیله ویزا کارت و مستر کارت است. امروزه استفاده از کارت‌ها ی اعتباری تقریبا در تمام نقاط دنیا مقدور بوده و در موارد مختلف از پرداخت هزینه رستوران ، رزرو هتل تا دریافت پول توسط خودپردازها به کار گرفته می شوند. یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای کارت‌های اعتباری امکان انجام پرداخت توسط آنها بر روی سایت‌های اینترنتی میباشد.

مسترکارت (به انگلیسی: MasterCard) شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی است، که مقر اصلی آن؛ در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.شیوه کسب درآمد مسترکارت در سراسر جهان، به اینصورت است، که از طریق پردازش پرداخت‌های بین بانکی بازرگانان و همچنین از راه صدور کارت‌های اعتباری به بانکها یا اتحادیه‌های اعتباری که از خریداران یا استفاده کنندگان از نام تجاری "مسترکارت" برای خرید انواع کالا یا خدمات؛ بصورت دبیت کارت یا کردیت کارت استفاده می‌کنند، درآمد کسب می‌نماید.

ویزا کارت، (به انگلیسی: Visa) شرکت چندملیتی خدمات مالی آمریکایی است، که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت وظیفه تسهیلات مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که عمدتاً توسط کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود.

تراکنش های بانکی با ویزا کارت و مسترکارت:
یکی از سریع ترین و بهترین روش‌های پرداخت در دنیا ، پرداخت بوسیله ویزا کارت و مستر کارت است. امروزه استفاده از کارت‌ها ی اعتباری تقریبا در تمام نقاط دنیا مقدور بوده و در موارد مختلف از پرداخت هزینه رستوران ، رزرو هتل تا دریافت پول توسط خودپردازها به کار گرفته می شوند. یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای کارت‌های اعتباری امکان انجام پرداخت توسط آنها بر روی سایت‌های اینترنتی میباشد.

همانطور که میدانید به دلایل تحریم امکان صدور مستقیم ویزا کارت یا مسترکارد در داخل ایران نبوده و برای داشتن این کارت ها باید از بانک های خارجی اقدام نمایید. پاسارگاد پیمنت با دارا بودن بستری مطمئن در صدور انواع کارت های اعتباری ویزا کارت و مسترکارت تمامی نیاز های شما را در این خصوص پاسخگو خواهد بود. بخشی از خدمات ما که توسط ویزا کارت صورت می گیرد عبارتند از:
رزرو آنلاین هتل ها پروازهای خارجی
گرفتن وقت سفارت
ثبت نام در آزمون های تافل و آیلتس
پرداخت هزینه دانشگاه ها و ثبت مقالات
خرید از سایت های چینی مثل Alibaba, Aliexpress, …
خرید گیفت کارت آمازون
انجام کلیه پرداخت های اینترنتی که فقط از طریق کارتهای اعتباری ویزا/مستر انجام می پذیرد

 یکی از کارت های بین المللی که وجود دارد مسترکارت تراول می باشد که با استفاده از این کارت می توانید از تمام پایانه های فروشگاهی و دستگاه های ای تی ام و دستگاه پی او اس خرید کنید و این کارت به شما امکان برداشت پول را از دستگاه های ای تی ام را نیز می دهد و تمام تراکنش ها و موجودی خود را می توانید از طریق پنل اینترنتی این کارت ها مشاهده کنید
از جمله ویژگی های مهم این کارت می توان اشاره داشت به:
شارژ ۱۰۰ الی ۵ هزار دلار و شارژ سقف شارژی آن در یک سال ۳۰ هزار دلار می باشد.قابلیت شارژ مجدد دارد مدت اعتبار آن سی ماه است و امکان خرید آنلاین را به شما خواهد داد.امکان خرید از سایر ارزها را با کارمزد ۴ درصد فراهم می کنند.امنیت بالا جهت سوء برداشت را دارد.
نحوه خرید
بعد از این که ثبت نام انجام شد تنها هزینه صدور کارت از شما گرفته خواهد شد و هزینه شارژ اولیه بعد از تایید گذرنامه شما به قیمت دلار روز از شما دریافت می گردد

{j2store}1|cart{/j2store}

آخرین ویرایش در جمعه, 09 اسفند 1398 12:13

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید