بلاگ

دوشنبه, 25 تیر 1397 09:46

افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union)

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
(زمان خواندن: 2 - 3 دقیقه)

شرکت Western Union در سال ۱۸۵۱ توسط ازرا کرنل تأسیس شد. این شرکت ارائه‌دهندهٔ خدمات مالی و ارتباطی است و مقر اصلی آن در مریدین، کلرادوایالات متحده قرار دارد.
وسترن یونیون خدمات متنوعی از جمله انتقال وجه فرد به فرد، حواله پستی پول، پرداخت‌های تجاری و خدمات اقتصادی ارائه می‌دهد.
این شرکت به جهت تحریم‌های اقتصادی اجازه فعالیت در ایران را ندارد.

وسترن یونیون چگونه کار میکند؟
شخص فرستنده با در دست داشتن وجه پرداختی و همچنین مدرک شناسایی به یکی از نمایندگی های این شرکت رفته و فرمی را که در آن نام و نام خانوادگی خود، نام، نام خانوادگی و نام شهر فرد گیرنده در آن گنجانده شده را پر کرده و سپس آن فرم به همراه پول را به کارگزار دفتر وا می سپارد. سپس از کارگزار دفتر کدی به وی داده می شود. فرستنده این کد را تنها و تنها در اختیار فرد گیرنده قرار می دهد و گیرنده با همراه داشتن مدرک شناسایی عکس دار به شعبه شرکت در شهر خود رفته و پس از دادن کد، پول را دریافت می کند.

آیا قصد ارسال فوری پول به شخصی در خارج کشور دارید؟
آیا فرزند شما به خارج کشور مهاجرت کرده و هنوز حساب بانکی ندارد؟
آیا قصد دریافت فوری پول از مشتری/دوستان/آشنایان خود در خارج کشور را دارید؟
آیا به کشور خارجی سفر کرده اید و در آنجا با کمبود وجه مواجه شده اید؟
وسترن یونیون سریعترین روش پیشنهادی به شماست!

نحوه ارسال حواله وسترن یونیون
در این روش ابتدا باید نام پاسپورتی دریافت کننده وجه ، میزان ارز و کشور مقصد توسط شما تعیین گردد. سپس با مراجعه به سایت و ثبت سفارش ، حواله شما در کمتر از 24 ساعت توسط ما انجام شده و رسید آن در اختیارتان قرار می گیرد.پس از ثبت سفارش در تراپی  یک کد ۱۰ رقمی‌ که ‌ام تی‌ سی‌ ان کد نامیده میشود  به ایمیل شما ارسال خواهد شد . پس از آن شخص مورد نظر با در اختیار داشتن اطلاعات حواله که شامل این کد 10 رقمی می باشد میتواند به هر شعبه ای از وسترن یونیون در خارج کشور مراجعه کرده و وجه خود را دریافت کند. قابل ذکر است تعدد شعبات وسترن یونیون در خارج کشور بسیار زیاد است.

دریافت حواله وسترن یونیون از خارج
شاید یکی از مشتریان/آشنایان شما بخواهد از خارج کشور مبلغی را برای شما ارسال کند. در این صورت شما می توانید پس از ثبت نام با ثبت درخواست خود در سایت ، اطلاعات مربوط به دریافت کننده حواله را از ما گرفته و به مشتری خود ارائه دهید. پس از انجام حواله با ارائه کد 10 رقمی به ما در کمتر از 24 ساعت معادل ریالی آن به حساب شما واریز خواهد شد.

 
آخرین ویرایش در جمعه, 09 اسفند 1398 10:32

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره پاسارگاد پیمنت

هدف ما در این کارگروه آسان سازی خدمات ارزی در بستری مطمئن می باشد و به همین جهت دو تیم ایران و اتریش شرکت دانش بنیان پاسارگاد دست به دست هم داده و خدمات مالی و اعتباری را برای شما همراهان عزیز به ارمغان آورده اند

شبکه های اجتماعی ما

Search

Ahmad Ahmad  /  Support با کارشناسان ما در واتساپ گفتگو کنید